söndag 19 oktober 2008

your girlfriend is a slut!


wow, hänt så mycket den här helgen! fredagen hos cristin blev mycket lyckad. kalle & kalle gjorde oss sällskap på kvällen och då kollade vi på filmer hela natten lång, vi kollade på the crawe, day after tomorrow och white chicks, så jävla skön film! vi spelade lite twister och rökte vattenpipa. kalles mobil ringde medans vi rökte vp, och det var någon brud som låtsades vara från australien och höll på att snacka som en hora. då tog jag telefonen och frågade vad hon ville min pojkvän. åh fy fn va seg hon var xD sjukt, sen pratade kalle med henne igen och då sa hon "your girlfriend is a slut" , vad vet hon om det lixom? xD och hon var inte den enda som kallade mig för hora den dagen. men jag tar inte åt mig för man kan inte vara en hora om man är oskuld, eller har jag fel?


på lördagen vaknade vi vid ett, gick upp och åt. vi åkte in till stan vid tre ungefär, jag och cristin gick och mötte lucas & pontus. vi skulle bowla, men pensionärerna hade visst bokat så det gick ju inge bra (n) vi promenerade lite i strängnäs, träffade JA HEJ HEJ roland bland annat (; vi 4 gick och åt, men två andra (kommer inte ihåg deras namn). trevligt var det iaf! sedan gick jag & cristin till godismonstret och mötte kalle & kalle. vi stod väldigt länge och försökte välja film, och det blev 21 & dark memories. så vi åkte hem och kollade på dom, båda var lite för smarta för mig, men 21 var mycket bra! den andra var inte så bra, helt knasig man fattade ingenting :s efter alla filmer kollade vi på just my luck, fast det var bara jag som var vaken. när filmen var slut vaknade dom och då gick vi och la oss (: skönt värre!


och idag vaknade jag & cicks vid tolv och då började vi plugga direkt ungefär. jävla vatten & avlopp skit, jag tror jag är klar. :s NILS har ju snott mitt papper, så jag vet inte riktigt om jag fick med allt :/ men får se imorn. när vi hade pluggat klart gick vi upp och kollade på hundtricket, haha, jag märker nu att vi verkligen var film freaks denna helg (; ajaa, vi åkte in till stan vid fem och då gick jag till padre och packade lite, sen hem till madre och kollat på oc fram tills nu för nu ska jag sova! bye bye

Inga kommentarer: