torsdag 23 oktober 2008

i got life

nej det har jag inte, men jag tycker låten är så jävla skön! :D
försov mig lite imorse, tur att mormor kom in och väckte mig. kom med bussen i sista sekunden, great. kom till skolan och då hade vi matte, och det enda jag gjorde på den lektionen var att sova. ojdå. men jag orkar inte plugga när allt är så här, :( bläh. vi hade språk sen, och vi hade visst läxförhör. ojdå, kunde ju lite iaf tror jag x) killarna skrev av mig, som kanske inte var så smart, men dom får skylla sig själva ;D frans lurade magaretha att han hade tinitus, haha så himla blåst ;) sen hade vi engelska och jag typ sov, orkade inte jobba. sen på lunch rasten satt jag utanför skolsyster hela tiden för jag skulle kolla min fot. men hon var upptagen hela tiden, sen när hon inte var upptagen längre så gick hon och åt sen åkte hon från skolan! världens sämsta skolsyster säger jag bara. usch, vi hade tråk so sen. jag förstår verkligen ingenting, har typ ngt fel! idrott sen, kunde ju inte vara med så jag, josefine & tor satt och kollade på , kul? not. det enda vi gjorde var att tor försökte få upp min bh, det gick inge bra. sen försökte lucas också, det gick inte heller bra :o och han som brukar vara proffs på det! ;) iaf, det enda rolig som hände på den lektionen var att pontus & tor blev utslängda, haha så jävla dåliga. jag gick därifrån direkt när vi slutade och då gick jag in och hade en liten pratstund med jacob, felix & simon. mycket trevligt. efter det var det profil, hade drama övningar med alla nior. fy fn vad kul det var :D jag blev typ våldtagen av pontus, jag valde lite fel där :o sen musik, not so fun. efter musiken slutade vi, klockan fyra usch!, jennie och hennes mamma var snälla och skjutsade hem mig. TACK! :)

sitter här hemma nu, ska snart ta och plugga teknik, matte, so, spanska och engelska. kul värre.

skönt citat från igår;
kjelle; nils , fimpa musiken,
jasmine; fimpa musiken, behåll glöden ;)
jag tyckte jag verkligen fick till det där ;)

Inga kommentarer: