fredag 17 oktober 2008

tänk om jag hade en liten liten apa (8


lite gamlare bild? ja
dagen började med sovmorgon, skönt som vanligt. gick till anna och sedan gick vi till skolan. bron har äntligen öppnat, skönt, men det var fn ovanligt att gå på trottoaren och möta bilar (; haha. kom till skolan och då hade vi svenska. lucas vart typ konstig, det lät som han inte hade sovit så mycket i natt. jobbig var han, så det gick inte så bra att koncentera sig. sen vart det slöjd. jobbade mer på den här lektionen än någon annan. cristin berättade saker om spöken, men tor & nils tordde typ inte på henne, dumma killar. på lunch rasten var jag duktig och puggade engelska, stolt :D sen hade vi teknik, fick tillbaka läxförhöret som vi hade förra veckan. var typ helt säker på att jag skulle få ig, men jag fick till all min förvåning vg! glad som fn blev jag :D sen fick jag reda på att jag fick G+ på mitt hus, som såg ut som ett ig hus xD knasigt värre. nils & tor var skolkare på denna lektion, aja baja! inte bra. sen hade vi en halvtimmes rast, jag, karam & takala hade lite kul. haha nej vi hade inte lite, utan mycket. takala tycker jag är läskig, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. :s hmm. sen var det matte och jag var helt störd, seriöst. alla trodde jag var full & hög för jag var helt borta typ. sjöng på "tänk om jag hade en liten liten apa" och har typ sjungt på den hela dagen efter det. jag tyckte jag var rolig, men alla typ tyckte jag var jobbbig. oj oj oj då, gissa vad? jag bryr mig inte! :) vi hade ingen so, fn va skönt! :D så vi började engelskan lite tidigare och hade läxförhör. det gick väl bra hoppas jag!




efter skolan gick in till stan med jennie, anna & cicks! jag gick hem till pappa, packade och åt. sen gick jag & eric ner på stan och köpte godis, wax och block. sen kom mamma och hämtade mig & anna och nu sitter jag här hemma hos den underbara cristin! :) vi har spelat lite twister och nu lagar dom mat. jag kan inte laga mat så jag sitter här och äter NUTELLA ! så gott, ha det så bra! :D

jass

Inga kommentarer: