tisdag 21 oktober 2008

rugby är en farlig sport


dagen började med att man försov sig lite, ojdå. bussen hann jag med som tur var, och mitt busskort hade inte gått ut. det kanske gör det imorn, usch vad pinsamt :s . aja, när vi kom till skolan var det no-föreläsning. vi kollade på två brand filmer eller vad man ska säga, mycket intressant faktiskt att hon "råkade tända eld på ett papper" haha, roliga kommentarer fick man höra bakom sig då av magnus, så jävla skön! (: vi hade ingen bild idag så vi hade en och en halv timmas rast, lite drygt men skönt. jag blev klar med teknik uppsatsen då! vilket var mycket bra, arbetet var väll inte så bra men det var bra att jag gjorde klart det. sen vart det idrott, jag typ ägde på att tackla måste jag säga. men att bli tacklad själv var inte så kul. medans jag sprang med den där ovala saken i famnen så puttade richard mig i ryggen så jag flög fram och typ snurrade och jag vet inte vad mer jag gjorde. fick en rejäll smäll på foten, först började jag asgarva för det är det jag gör när jag är så där klumpig. men sen kom smärtan, har nog aldrig haft så ont, kan inte beskriva. eftersom jag inte kunde gå på foten eller ens halta mig fram så fick kejio bära mig in till skolan upp till sjuksyster som inte var där (jag är inte förvånad) . men fick bandage och var buren till idrottsalen igen så jag kunde byta om. eftersom jag inte kunde gå och det var jobbigt att hoppa så skapade jag en "jasmine stil" för att komma fram, lite twister aktigt (; och alla mobbade mig såklart. det vart en snabb lunch med hjälp av sarah! sen spanska, usch! jag kom på när jag satt på letkionen att jag kunde ju skippat den :o typ sagt att jag inte orkade gå upp för trappan, eller något xD ajaa, när spanskan äntligen var över var det matte. vart inte så mycket gjort efter som teo, nils & tor är snackpåsarna nummer 1! om det är några som kan snacka så är det dom. och alltid om samma sak, sex. kåta killar alltså,

när skolan var slut tog jag bussen in till stan och gick till pappa och sov. skönt! mamma kom och hämtade mig runt halv sex, kom hem duschade, kollade på oc och nu sitter man här och missar hela desperata hemmafruar för min tv har pajat :( bläh!



ciao

Inga kommentarer: