söndag 12 oktober 2008

party weekend!







fredag;
jag & nisse rokade hårt på musiken ;) ni skulle bara sett våra rock moves! sen var jag med om det pinsamaste någonsin! :o mina byxer gick sönder så jag skulle byta så jag kunde sy ihop de andra. teo, lucas & tor följde med mig in på toan. det spelade inte så stor roll för jag hade en klänning över så man såg ändå inget. men plötsligt knackade det på dörren, då tänkte vi att det var pontus. men plötsligt låses dörren upp och öppnas och där står rektorn :O PINSAMT VÄRRE! tre killar & en tjej på toan, och tjejen är halv naken. det lär ju sett bra ut? not. åh, pinsamt var det :( ajaa, efter skolan gick jag hem till anna och så fixade vi oss. sen åkte vi in till stan och drog till jarvas på middag/fest. det var sjukt kul! sen drog alla vidare till boman där var vi tills klockan blev ett på natten ungefär. då tog jarvas, viktor, ella & jag taxi ner på stan, ugglans blev det! sen kom bella och sen gick vi hem och la oss. skönt!

lördag;
vaknade runt 7 började klä på mig och gick hem till pappa och sov en stund. vid ett drog jag till jacob där adam också var. vi kollade lite på eva&adam och sen drog adam. jennie kom så drog vi ner till stan för att kolla på bastuloppet. träffade lite folk och chilla en stund. sen vart det ner på marknaden och det har aldrig varit en sådan här tråkig marknad. det var ju helt dött :s usch! jennie & jag tog fyra bussen hem för att fira mormor, vart lite tårta och sen drog vi in till stan igen. bytte om till party kläder och drog till mälaren men jacob & adam. sen skjutsade mamma ut oss till fogdö festen där det var sjukt roligt folk och festen var inte så dålig heller! var full, men inte fullast ;) haha! en sak jag verkligen kommer ihåg är att jag satt ute på trappan och hade precis tänt min cigg, sen tappade jag den och jag var så himla röksugen så jag typ dök efter ciggen och slog i pannan i trappan, ont men kul!

söndag;
vaknade upp med en bula i pannan, haha så jävla ont. jag, jennie, krille & ludde tog taxi in till stan och sedan kom mormor & hämtade mig & J. när jag kom hem var jag så trött så jag somnade direkt. mycket skönt! det negetiva med det var att jag inte hann med någe plugg :/ ajaa.

måndag;
teo var väldigt duktig idag på hemkunskapen! var fan förvånad ;) lånade felix hippie mössa på kultur rådet, också. se bild. draman ägde som vanligt idag med kersti och jag ägde på att rappa :D nu är det plugg :( prov imorn, ig!






jass

Inga kommentarer: