torsdag 30 oktober 2008

kusinkväll & biodag


igår var det, som tidigare sagt, kusinkväll! vi sjöng singstar, pratade och kollade på film. mycket mysigt! typ somnade vid två och gick upp klockan 10 imorse. städade lite och sen klockan tolv kom pappa och hämtade oss. vi åkte till stockholm direkt, lååång resa usch. kom fram typ ett något till heron city! vi gick och kollade vilken film vi skulle kolla på och jag, jacqueline & natha bestämde oss för att kolla på high school musical 3, MYCKET BRA! pappa & jesper kollade på hellboy, dom skulle egentligen kolla på batman, men den var från 15 år, sorry jesper! men vi var där en timme innan filmen skulle börja så vi gick och tog lite onyttig mat och åt, usch, jag känner att jag har blivit jätteonyttig. inte bra, äter typ godis hela tiden, tröstätning? joo skulle tro det. bläh! men i alla fall , våran film började lite innan deras så vi fick sita på heron city typ 40 min när filmen var slut och väntade på dom. det kom några turkar och gav mig deras nummer, inte för att jag skrev ned det för jag hörde ju inte vad dom sa ;D vi åkte hem typ direkt när deras film var slut, tog lite längre tid för det var världens kö på vägen. sen började det snöa också :o fan, det är ju bara oktober :( usch, sol & värme vill jag ha. kom hem vid sju och då åt jag mat , slöa framför tvn och nu sitter jag här, ska snart duscha! kom på nu också att jag har inte pluggat till provet :o ojdå, men det får väl helgen gå ut på. har ändå ingen lust att göra något. :/ men ha det så bra

jass

Inga kommentarer: