måndag 20 oktober 2008

gymnasium, vad ska man välja?




dagen började med en seg bussresa från stallarholmen, satt och snackade lite med simon på bussen. alltid lika trevligt! skoldagen började med hemkunskap, fick jobba med två handikappade människor, skojar inte. tor med bruten arm & ellinor med krykor, yeey för mig! vi lagade iaf kycklingsoppa med nudlar, tror jag att det var, och det var faktiskt väldigt gott. jag börjar bli bra på att laga mat, mamma borde vara stolt (; efter hemkunskapen hade vi kemi, alltid kul att exprimentera lite. sen vart det lunch men man var inte så hungrig efter hemkunskapen så åt bara en macka. efter en seg lunch rast som gick ut på att adam sprang runt och tog kort på min mobil så nu har jag massa bilder på jag vet inte vad xD , så hade vi iaf spanska. det sög hårt som vanligt, jag & matilda frös ut lucas för att han var så dålig (; i like. när språket var slut vart det en gå resa in till komun huset med simon, jacob, adam, lucas, lina , mika och fler mycket trevligt. i komun huset så var det någon gymnasium sak, det var trögt. har absolut ingen aning om vad jag vill gå, usch hatar det här. varför inte vara ung hela tiden? eller gå en linje så man kan testa alla möjliga saker? det skulle vara bra tycker jag. men så är det ju inte (N) stod iaf och pratade med simon karlsson hela tiden, han hjälpte mig lite och det var snällt av han (: ska prata med pappa och se vad han tycker jag ska göra, för jag har ingen aning. bussresa hem med bussbästisen jennie! mycket najs. sen nu sitter jag här, ska plugga men tror jag ska sova lite först skönt.




en sak som verkligen irriterar mig är att 2 personer tror att jag gillar en kille, fast jag inte gör det. sen går dom till han och frågar om han gillar mig, som gör saken ännu värre för då tror ju han att jag gillar han och det gör jag ju inte. och då blir det pinsamt, fast det inte borde bli det. ni förstår säkert ingenting, för det gör inte jag heller.




jass

1 kommentar:

Anonym sa...

hehehehhehehhe
jasmine du behöver inte oroa dig,
han tror inte att du gillar honom
så chilla lite :)