onsdag 22 oktober 2008

the sims!


sovmorgon idag, skönt. det jobbiga med det var att jag var tvungen att gå ner till busshållsplatsen, tar typ 10 min om inte mer, med min skadade fot. det gjorde ont och var jobbigt, började tom gråta för att det gjorde så ont :/ not fun. farfar hämtade mig vid tågstation i snäs och skjutsade mig till skolan, tack! första lektionen var no föreläsning, tråkigt? JA. sen var det svenska föreläsning, det enda vi gjorde var läsa, det jobbiga är att på varje föreläsning är alla så jävla snackiga så inget blir gjort. på lunchrasten tog jag bort mitt bandage från foten, cristin typ asgarvade för foten var helt sneknullad :o läskigt är det! efter lunchrasten hade vi en till föreläsning, matte det var bra för jag fick min matteläxa klar! sen tråkig engelska föreläsning, karam var elak för han gjorde sönder mitt schema som jag hade skrivit för hand :( BUHU på det. so föreläsning sen, anton sov så han missade det roligaste på hela dan. karam höll upp någon slags träbit framför ansiktet, ganska stor, sen slår cristin på träsaken och karam fick världens knock out, fy fan vad kul det såg ut! karam kommer att ha en jävla bula imorn xD på kemi lektionen var det bara jag som jobbade i min grupp, teo & nils bara satt där :o vi gjorde ngt som gjorde så det luktade skit, xD det vet jag iaf (; jag fick the sims idag av cristin jag blev överlyckig. det är ju fett bäst :D nils & teo blev överraskade att jag & c fortfarande spelade det, haha ofta man inte gört lixom? crisitn & jag tog bussen in till tågstation, satt där i ungefär 40 min sen kom min buss och nu sitter jag hemma och ska spela the sims! have it nice people.

jass

Inga kommentarer: