fredag 24 oktober 2008

can you stay forever?


en sak jag verkligen hatar är att gå upp på morgonen, min kropp är helt emot det. den vill bara inte, det suger och det blir bara jobbigare. usch! första lektionen idag var musik, vi körde typ någon fågesak, jag ägde alla. host host, xD sen vart det svenska. jag och anna var lögnarna, haha så blåsta vissa personer är! oj, jag kanske inte ska säga ngt, äh skit samma. :D det vart slöjd efter svenskan, jag jobbade mycket bra tyckte jag och nils var ovanligt tyst :o var väldigt förvånad, ;) på lunch rasten sa alla att vi hade fysikförhör så alla typ satt och pluggade till det. men när vi kommer in på lektionen hade vi inte det, plugg i onödan = kul liv! var väldigt mobbad på tekniken, typ satt där vid ett bord helt ensam. (emo) men gittan tyckte jag skulle ha några vänner så micha, hanna, nils & anna kom till mig, eller ja dom var tvungna. ;) fick veta resultatet på vatten&avlopp också, fick VG- , inte så bra men bättre än vad jag trodde jag skulle få. den söta ellinore eriksson kom och besökte oss efter tekniken, eller ska jag säga ellinore "pluggisen" eriksson ;) haha, alla mobbade henne och det var skönt att det var någon annan som äntligen blev mobbad! , förlåt ellinore, men det är sant ;) vi hade typ ingen so idag heller, den enda som hade det var anna , vi andra satt i bildsalen och "plugga" . sista lektionen var engelska, vi körde "wedding night" sjukt kul xD efter det hade jag, anna & micha boksamtal med gunnel kul! fick starkt VG. bra det. skolan var äntligen slut för dagen så jag, cicks & jennie åkte buss in till stan. dom gick till veromoda medans jag satt på aroom med max. sen gick vi till vasa och jennies pappa kom och skjutsade hem oss :)


när jag kom hem nördade jag the sims, har gjort det frams till nu, ojdå xD fick reda på att lucas & pontus har startat en bdb om mig, väldigt snygga seriösa bilder på den? svar NEJ. tänk om en fett snygg kille går in där och sen bara bläh äckel. :o åh nej ! xD ska kolla på mamma mia sen med familjen, nice nice.


ciao

Inga kommentarer: