måndag 6 oktober 2008

vad är det för skillnad på en ost?

hemkunskaps prov imorse, lagade köttfers med tillbehör med anna. det var gott faktiskt! tycker att vi förtjänar ett mvg. sen tråk biologi, försökte hänga med men va fan, jag fattar ingenting :o sen har vi jävla prov nästa vecka och jag kommer få ig :( fan, jag som verkligen vill behålla mitt vg! sen fick jag seriöst damp på block1 ! jennifer och malva ba; vad är skillnaden på en ost? och det kan inte finnas någon jävla skillnad eftersom man måste ha något att jämföra med. men åhhh. kan inte ens förklara vilken damp jag fick. xD finns typ inget mer att berätta om skoldagen förutom att alla mobbade jennie, mohaha. once you go black, you never go back! haha, i love this. på draman skulle man typ leka "vill du se vad som finns i mitt skåp?" så när anna frågade mig om jag ville kolla, sa jag ja. och då ska jag berätta vad som finns där inne. men jag sa "det är så mörkt, så man ser inte vad du har där inne" (; ofta inte lite skön komentar, om man fattar (; måste berätta att den skönaste personen är MY! fy fan va bäst hon är xD hahaha.

ajaa, efter skolan gick man in till stan med anna. hon gick till laura's och träffade jennie & sofia. medans jag gick till annas pappa och skulle hämta en mobil, så nu slipper jag tegelstenen! (: sen hem till pappa och hämta kameran, och sen tillbaka till laura's. efter det kom mamma och hämtade mig och då vart det resan hem. jag hade tänkt plugga idag, men så har det inte blivit. ojdå. men men, hade bra!


jass

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah, skillnaden på en ost är ju att det är hål i osten men inte ost i hålen! :)