onsdag 29 oktober 2008

funny games


igår gick jag och anna ner på stan en stund och kollade på mobil telefon, tror jag hittade en. hm, vi får se. vi gick sedan hem till mig, fixade oss lite, åt och sedan gick vi till godismonstret och träffade ellen. vi hyrde "funny games" och sedan gick vi hem till ellen. vi kollade på filmen, och den var seriöst helt störd den skulle vara läskig, men den var mer rolig. det stördaste var när tjejen sköt en utav dom dumma. tog den andra dumma upp fjärrkontrollen och spolade tillbaka xD haha, helt stört. när filmen var slut gick vi och mötte jasmin vid macken, det vart en snabbis för jag & ellen började "bråka" om världens töntigaste sak. seriöst, palla. anna & jag gick in till stan, gick hem till anna en snabbis och sen gick jag hem och sov.
vaknade imorse runt elva, gick upp tog en dusch och sen data. ska snart fixa mig och åka till stallarholmen. ska nämligem ha kusinkväll! nice värre! :)


take me away, to better days
take me away, please

Inga kommentarer: