lördag 4 oktober 2008

camp rock!


tjena polarn!

igår vaknade jag 7.50, jag började 8.00. ojdå. men jag vart klar fem minuter efter. sminkad, ätitfrukost, plattathår och kläderna på, fråga mig inte hur jag gör't. så mamma kom och hämtade mig så jag inte skulle bli försenad, men när jag gick in på campus var ju cafterian stängd :o vart lite tjurig då och gick ner till mamma och frågade vad jag skulle göra. "du får vara här idag" svarade hon. wiiiiiiie en dag i campus matsal kan det bli bättre? så jag fick sätta på mig mattant kläder och satt upp håret och fick någon konstig keps så jag såg ut som ett cancer barn, om ni inte tror mig, fråga angelica! x) men som tur var var jag i köket, så ingen som var och åt såg mig. jag och hillary tog en sväng till brandstation också ;) (mammas jobbarkompis) på brandstation åkte vi lite stång m.m, kul värre :D sen vart det tillbaka till praoen. vid tolv var jag tvungen att gå ut i matsalen och jobba lite där, typ ta tempen på maten och så. xD "har den feber?" , haha skön kille. sen kom kennth och mobba mig, sen kom kim och pierre, dom mobbade mig ännu mer. men men, shit the same! fick sluta vid halv två och då åkte jag ner till stan och mötte cristin. vi gick och köpte hårfärg till mig, och sen gick vi hem och porrchattade xD , skojar inte!! gud, skäms ju! vid fem kom jennie och hämtade oss och skjutsade hem oss till cristin (: haha, förlåt jennie! jag drack medans jag garvade så jag råkade spotta ut allt på henne xD ett gott skratt fick vi iaf (; jarvas kom också , när hon kom kollade vi på camp rock. den filmen var seriöst töntig. jag tyckte inte om den! :o jag störde mig på hennes mun , hur hon stod på scenen och mer. men killarna var snygga (A), hihi. sen färgade jarvas mitt och cicks hår, det vart bra (: sen sovdags efter några timmar (:


vaknade imorse av att man fick vatten över sig , fan inte glad, hämd från igår. uhh, sitter här hos cicks och kollar på tv och chillar. ska vara med cicks hela dagen skulle jag tro, och vi får väl se vad vi hittar på, det vart inge sthlm. men en annan helg! :D ajaa, have it good




jass,

1 kommentar:

Anonym sa...

ARGH! Jonas Brossor! OMG!!! DIE, DIE, DIE, DIE!!!

Haha, fett kul inlägg annars ju! ;)
Då blev det ju lite prao för dig iallafall då!

STAY GLAD!