fredag 31 oktober 2008

namnlek


vaknade klockan tolv imorse, nathalie sa då att klockan ett skulle mamma komma och hämta oss. det vart en snabb frukost, snabb sminkning och snabb påklädning! klockan ett var mamma här och då åkte hon, jag, nathalie & jacqueline till eskilstuna. jag hade verkligen ingen lust att vara med mamma, men jag ville ju så gärna till e-tuna. vi kom fram vid halv två något till min kusin michaela och hennes hem! kusinbarnet lucas 1 år var såklart där, men pappa anders jobbade. första gången vi såg deras nya hus och det var verkligen stort, fint & svart! haha, svart i johanssons familjens hjärta. michaela är ju gravid yttligare en gång, och nu har hon tvillingar i magen! så sött! :D det är två killar och vad dom ska heta vet hon inte, men en Liam blir det. den andra kanske Max eller Viktor, hmm vi får väl se! gud vad man blir sugen på att ha barn xD någon som vill bli pappa? ;) haha. vi åkte därifrån vid halv fyra och åkte till stallarholmen för att jac skulle ha några kläder. var där en stund och sedan hem till strängnäs. har typ sjukt tråkigt :( usch, tråkigt på en fredagskväll typ suger :o funderar på att gå till jacob, men det regnar ute så jag vet inte riktigt. ;D ajaa. mys ikväll med syster får det väl bli. PUSS


jass

Inga kommentarer: