onsdag 8 oktober 2008

my friend jacob!


tjoo!

dagen började seeeegt. satt i skolan en & en halv timme själv och plugga, några hade slöjd och några sovmorgon. så där satt man. men det var sjukt skönt att få plugga lite, har ju prov på tisdag, vilket jag kommer få ig på. men sen vart det no och svenska föreläsning i ett, kolla på film förstod ingenting men adam & tor hjälpte mig att förstå, lite iaf. sen seeeg lunch, det ända jag gjorde på lunch rasten var att bråka med simon larsson, det var kul och jag vann. sen matteföreläsning. satte mig längst fram för jennie sa att hon hörde min musik. sen kommer hon fram efter en stund och frågar om jag kan sänka ner ljudet, det visade sig att det lät över hela klassrummet, oops :o teodor trodde tillochmed att jag hade musik på mobilen som spelade, haha, jag fattar inte hur högt det kan ha vart! ajaa, sen engelska föreläsning, hade något slags hörförståelse prov eller ngt, det gick bra tror jag :) fick reda på att jag hade 15 av 35 på nutidsorgenteringen. om ni tycker det är dåligt, säger jag bara "jacob fick också det" (; haha. inte så allmänbildat, men sak samma. jag vet det jag vill veta, så är det bara. (: sen vart det svenska, renskriva novellen ska jag göra. gunnel sa att det var vg-mvg nivå så vi får se vad det blir!




Daniel kom med en skön komentar som alltid.


Teodor; Daniel, det enda du tänker på är betyg.
Daniel; Nej, sex också!
Alla; hahahhahhahhahhahahhahahha.

åh, kul vi har på våra lektioner! biologi vart det efter svenskan, tor & teo störde mig under hela lektionen så hörde inte ett ord av det vi gick igenom, inte så bra. "/ efter skolan träffade jag jasin en snabbis och snackade med han :D sen gick jag till jacob, där bögen krille också va, (: vi gjorde något jävla idiottest. och jag slog jacob & krille hela tiden, uhh idioter är ni! :D var där en stund, sen när jag skulle till bussen så vände jag ryggen mot spegeln och kollade. Jacob; "kollar du in din röv eller?" jag "nej jag skulle bara kolla om jag hade någe hår där bak" , insåg inte hur fel det lät först xD, haha. men sen vart det buss hem med jennie. när jag kom hem var segel här, men inte mamma. hm, konstig stämmning. pluggade lite, gick sådär.
blev vän med simon också, glad över det kan jag säga! <33>





jass

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahahaha, kultruråds foto är det bästa någonsin i välrdens historia!!! Haha!