söndag 5 oktober 2008

one missed call















shoo!


klippte lugg hemma hos cristin igår , det vart väl ganska bra. men va fan, jag såg ju inte hur jag klippte, hade ju all hår ivägen x) . vi åkte in till stan vid två och då gick jag, cristin, armin och jesper och åt kanelbullar (: det var gott! sen var vi lite på stan och cristin märkte att hennes vinflaska hade läkt, hur fn stavas det? :o, skit samma jag fattar iaf vad det ska stå (; , som sagt, hela hennes väska luktade vin. usch fy fn vad det stank. vi möte angelica och så gick vi hem till mig och tvättade hennes väska och kollade på skräckfilm, jag var rädd like in hell! filmen hette one missed call. om ni inte har sett den, så får ni se den för jag suger på att förklara filmer :D iaf, medans vi kollar så ringde det på min telefon typ en signal så det står ett missat samtal. jag vart lite rädd, men sen fattade jag att det var cicks & angelica. suckers! x) jarvas kom en liten stund också och snackade, (: sen gick vi till vasa skolan för vi skulle med bussen till s-holmen. i s-holmen träffade vi mycket människor. kul & kallt! vi fick reda på att min lillasyster var ensam hemma med några kompisar så vi tänkte gå upp till henne och skrämma till dom lite (; det vart lite så lyckat , för när vi står där uppe vid vägen så kom några av hennes kompisar som skulle ner dit så dom fattade. så vi ändrade planen, vi skulle öppna dörren, springa ner där och skrika "party, " och massa och låtsas vara jättefulla, men det var bara jag och angelica som låtsades. hm, lite problem xD natha blev tjurig så vi gick ner to the "city" igen. då lånade jag jockes moppe och jag tyckte jag var jätteduktig på att köra men han tyckte jag var galen xD men angelica fick sig ett gott skratt, (; jag och cicks skulle ta 21.05 bussen till stan, men det gick ingen förren 23.05 upptäckte vi när vi satt där och väntade. wie,, kul! jag, lucas, jocke och kevin gick ner och busade med en 50 -års fest medans vi väntade och det var sjukt kul! saknar tiderna med lucas fn! vi gick hem till anders och värmde oss också, det var skönt. sen tog vi bussen hem.




och det här är det läskigaste på hela dagen, sitter i mitt rum och packade klockan tolv på natten, och då ringer min mobil. jag letade som en galning och precis när jag skulle svara så slutade det ringa och det stod på telefonen " ett missat samtal" jag höll på att skita ner mig. fast det skulle varit läskigare om det stod på engelska (; . den som hade ringt var jacob, så han ringde igen och vi pratade till typ ett och då gick jag och la mig! (:






jass

Inga kommentarer: