söndag 26 oktober 2008

gustavsvik!

i kissed a girl, and i liked it
igår började dagen med som sagt att gå upp klockan sju, usch! jag tog bussen klockan 9 med cristin & jennie. och sedan tog vi tåget vidare till örebro klockan tjugo i 10. satt med madelene på bussen, hon är så jävla skön. :D right girls? vi kom till örebro typ 11-12 något där. tog taxi till gustavsvik och då började äventyret. vi körde lite kurragömma (; haha, det kändes helt konstigt att springa runt där helt själv. xD men kul var det! i forsen "träffade" vi några killar, dom var fett jobbiga :o sen när jag skulle hälsa på dom kollade första killen på min hand som om att det var första gången han såg en hand , haha hans min kommer jag aldrig att glömma xD slog i huvudet i forsen också, så jag har en stor bula i huvudet :( it hurts. träffade therese & jenny där också, dom hade simtävling. blev lite sugen på att börja igen men det kommer inte hända. vi åkte tillbaka till strängnäs med 18.56 tåget, kom till strängnäs runt åtta. träffade simon då (: trevligt. gick till farmor & farfar och var lite med dom medans jag väntade på bussen. tog bussen hem vid halv tio, åkte hem kollade på film och sen sov. nice!


söndagen började med att gå upp klockan två, fast klockan egenligen var ett fick jag reda på sen. vart lite förvirrad där en stud. (; dagen har gått ut på och städat och packat, ska till pappa imorn . nu kollar jag på one tree hill och efter det är det gossip girl! hade bäst


jass

Inga kommentarer: