torsdag 9 oktober 2008

you go , we go


emo idag på bussen, tack jennie för att du finns säger jag bara! hade lite matte gick bra, om det är något jag kan så är det fan det xD sen vart det språk, hade visst läxförhör. ojdå. "autostopeando" , ja jag äger på spanska ;) haha. sen satt man på hela engelska lektionen och bara snacka med teo & tor. kul var det! dom säger att jag kommer dö oskuld, :( , fast dom skulle bara veta! ;) på lunchen satt nisse och kom på en låt om mig, "jasmine förlorade oskulden till -----, jasmine förlorade oskulden häromkvällen", jag vart väldigt arg, han ska få sin hämd på något sätt. någon med förslag? dom förökte göra så jag visa bröstet också, men dom fick inte som dom ville :D mohahhaha. sen so, förstod ingenting skrev av tor som vanligt. sen vart det det jobbigaste gympalektionen någonsin, eller nej men uppvärmningen var sjukt jobbig! fredriks fel. träningsverk redan lixom usch o fy o bläh på det! sen vart det profil, vilket var kul för nisse äger allt och alla! så jävla bäst. och om folk ville veta så är det nils <3> jennie
sen skjutsade keijo in mig till campus för jag hade dans, tack till han. dansen gick mycket bra, och efter det åkte jag hem och pluggade lite.


okej, huvudsaken till att jag inte orkar plugga; jag fattar ingenting, kommer hem kl. 18-19.00 varje dag. då äter jag, sen går jag och lägger mig typ för jag är trött för dagen. ingen bra stämning hemma och allt är bajs.



jass



Inga kommentarer: