tisdag 14 oktober 2008

drygar dagen


dagen började med biologi prov. jag hoppas det gick bra, skrev ungefär på varje fråga och det gjorde jag inte på förra men ändå fick jag vg. så hoppas på vg på detta prov, men tror jag kommer få g. cristin var tillbaka! och hon hade cyper kul i cypern :D hahah, så jävla bäst! sen på bilden märkte jag hur allt folk var dryga idag :o höll ju på att få utbrott, skojar inte. innan gympan körde jag & teo en liten rapp i omklädningsrummet (; i'm the new rapper in the house! :D sen språk och lucas var sjukt skön! fn vad jag älskar våran spanska grupp alltså. (: sen höll maggan på att klaga på mig igen, och då försvann mitt tålamod totalt. pratade inte med någon på matten typ för jag orkade inte med dryga människor. efter skolan drog jag, simon, adam & jacob och fikade. mycket trevligt! sen dans, och det var jobbigt. nu ska jag moffa chips och kolla tv . jag tycker jag förtjänar det efter jag har pluggat så hårt (;



ciao

Inga kommentarer: