tisdag 7 oktober 2008

kommer han någonsin ändra sig?


dagen började med nutidsorgentering. öhm, det är ju bra för allmänutbildade men oss andra då? :o typ svarade på abba frågan, EMD frågan och blondinbella frågan, det var dom jag kunde bara (; sen gick jag upp till rektorn och kollade på skolfotot, fan fulast någonsin. hatar skolfoto! ingen blir sig lik. jag ser drogad och ful ut. sen bild och jag fick hjälpa den handikappade tor , haha. sen idrott och det var jobbigt men jag var fan lika bra som teo och lucas :D stolt* haha, tor var så jävla skön på spanskan typ ig barn ;D adam var dryg, teo och jennie var pratiga, lucas sprang runt och jacob var pluggis. sen efter språket blev alla sjukt dryga, jacob adam simon krille felix lucas och tor, finns det några värre? hatar att dom är så sjukt dryga hela tiden! trött på dom! dom blir ju värre för varje dag som går. bläh på dom. sen på matten var jag fett tjurig, men tor gjorde mig på bra humör. vi blev nästan utslängda för vi snacka för mycket ;) nisse var inte i skolan heller. det märkte man för det var ovanligt tyst på lektionen (; inget illa menat nils!


efter skolan vart det bråk mellan mig och simon. blir så trött på den ungen. men han sa att han skiter i mig nu. hur ont det än gör så är det väl så det kommer bli "/ vet inte vad jag ska göra. saknar ju han otroligt..

ajaa, dans snart. längesen man var där. det negetiva med det är att jag kommer hem klockan åtta och då måste jag plugga :s men jag kommer somna, fan jag orkar inte. biologiprov nästa vecka. :( ig på g.


jass,

Inga kommentarer: