tisdag 28 oktober 2008

höst suger

igår vaknade jag hemma hos madre med jennie vid min sida. vi gick upp och kollade på mary poppins, åååå hallååå! bäst ;D vi åkte till jennie och åt lite, sen åkte vi vidare till stan och träffade anna. vi gick från stan hem till anna, grymt kallt! usch vad jag hatar höst! vi kom hem till anna och kollade lite på tv, sen gick vi ut och träffade toffe & erik, sen kom de dryga killarna pelle & jasin. vi stod ute en stund sen gick vi in och kollade på film. först kollade vi på i am ledgend, jag tyckte den var läskig, men det var jag visst ensam om. sen ser jag plötsligt något i föstret och där står toffe och stirrar på en, rädd blev jag! efter i am ledgend kollade vi på sex and the city filmen. jag blev lite arg, för scener som var med nu såg inte jag på bion :o helt koko beng. vi gick och la oss typ vid ett och somnade direkt.
imorse vaknade vi vid tolv, gick upp åt frukost, kollade tv, fixade oss sen åkte vi in till stan. nu sitter man här nydushad. ska snart till anna skulle jag tro, måste kolla på ny mobil! vet inte riktigt vilken jag vill ha, men ungefär. ajaa, ha det bra!


jass

Inga kommentarer: