torsdag 16 oktober 2008

pannkakastävling!


morgonen började med regn, skit tjurig var jag. hittade inget paraply heller då blev det ännu värre. sprang till jarvas och väntade där ute på henne, hon sa att vi kunde få skjuts av viktor så jag var väldigt glad då! matte första lektionen, inget speciellt teodor kallade mig för smart. vart lite glad ;) haha. tor & lucas tar typ kort på mig hela tiden och så säger dom att ska skaffa en bdb och lägga ut alla fula bilder där, hm får se om dom vågar. sen ägde lucas på spanskan igen, love it :D tråkengelska sen, har läxförhör imorn, dags att börja plugga jasmine? JAPP sounds good. på lunchen vart det pannkaks tävling, jag åt 12 st ;) vann fan över teo, tor & lucas suckers. vet inte om jag vann över simon larsson & pontus. men martin vann med 17 st :o usch. jag mår illa bara tänka på det! so sen, jag förstår ingenting. allt jag lärde mig var att nån snubbe åkte tåg till sthlm från typ frankrike eller tyskland? eller ngt sånt xD haha, kanske inte så smart ändå ;) sen idrott och fredrik var elak som vanligt, körde skeppsbrott och alla nuddade marken men så fort jag gjorde det fick jag straff. bög unge! hade ingen profil idag så gick in till stan med anna, cicks & jennie (: gick hem till pappa och åt, sen vidare till campus för träning. mycket bra gick det!


haha, jasmines blonda sak för dagen;
öppnade skåpdörren där tallrikarna står, tog tallrikar och la ut på bortet sen när jag vände mig om gick jag rakt in i skåpdörren så fick kanten rakt i ögat. fy fan va ont det gjorde xD haha. men men livet är hårt! sovdags nu!


jass

Inga kommentarer: