söndag 30 november 2008

första advent,

fredag; bad denna dag med skolan (: jag och killarna hade lite kul (; haha (A) efter badet drog vi ner på stan, jag gick till princen där cristin, takala, lucas, tommy & pontus var. dom åt, jag kollade på. sen gick jag & cristin hem till mig, hon somnade och jag satt vid datan och nörda. efter en stund kom jennieplutt (: vi gick och åt, sen ner var vi på stan och träffade bodén och hugo dom skulle äta så vi följde med. inga av oss hade inte riktigt något planerat, så vi bestämde oss för att dricka. cristin, bodén & hugo åkte till finninge och hämta drickan, jag & jennie gick hem till mig så länge. sen vart det lite krök hos bodén, kom lite folk sen vid elva drog jag till melina där det var lite folk. sen vid två gick jag hem! (:


lördag; vaknade vid tio av ett sms, usch ställde mig upp och det kändes som jag fortfarande var full, xD fråga mig inte hur xD vid tolv ringde jag farmor, hon berättade att småkusinerna mina och hon bakde pepparkakor så jag & lillasyster gick dit för att baka. trevligt! :) sen hämtade pappa mig vid 5 och skjutsade ut mig till sofia, där var patricia & cristin. vi hade väl inte så mycket att göra, men trevligt att vara med dom igen! (:

söndag; vaknade vid elva av att pappa ringde, gick upp och åt frukost sen kom pappa vid ett och hämtade mig. hem och packa, sen stan med lillasyster & Ann och leta julpynt, (: lite hittade vi iaf ;) sen hem, kolla tv, vid 4 kom pappa och hämtade oss och skjutsade ut oss till mamma och nu sitter man här och ska ner och äta! :D BYEE ! första advent idag också, det betyder att julen är nära, JAG VILL INTE :(


jass

Inga kommentarer: