måndag 3 november 2008

somedays i'm a superbitch!

bussen kom 8.15 till campus imorse, jävla seg, busschaffuörens ursäkt var "vi åkte fel" , mitt svar var "åkte ni till kina eller?" han typ började asgarva, usch kände direkt att detta skulle bli en dryg dag. kom till skolan och då hade man hemkunskap, och jag var visst ledig! arg blev jag, men jag kunde få vara med på lektionen endå som tur var! gjorde pizza med josefine, den vart god men hård ;) haha. hade kemi sedan och pontus fick typ någe cp ryck, fan vad jag garvade xD kemin var väldigt kort, hade lunch direkt efter. var inte så hungrig efter pizzan man åt, men en macka blev det i alla fall! vart lite keijo gympa på lunchrasten, alltid trevligt att kolla på snygga killar! , jennie you know what i mean ;) sen typ vrickade anton foten, aj aj, han är wannabe mig ;) sedan vart det spanska!, vi har oförberett prov på torsdag, blåst brud! men kommer få ig som fan! ofta jag orkar plugga lixom? sen så påminde frans mig om en sak som hände på marknadsdagen, jag kom på då att jag inte berättat för någon :o nu är dom enda som vet jennie, matilda & frans , och han. i allafall, hade ingen profil idag så det vart ett snabbt studieråd. fick omdömerna, ganska bra var dom. sen vart det bussen hem med jennie! direkt när jag kom hem skulle jag plugga so, öppnade boken, somnade direkt. ojdå :o haha, men men får väl ta och plugga imorn, före & efter dansen. funderar på att sluta på dansen, hmm. ajaa!
c yah!

jasss

Inga kommentarer: