söndag 2 november 2008

saknade sofia!


åkte med bussen igår 19.40 till sofia, satt på bussen med sofias lillebror johan. vi skulle gå av vid aspö handel, så vi såg ingenting. sen ser vi att vi åker förbi aspö handel och nästa busshållsplats ligger ganska långt borta, så jag fick skrika "STANNA BUSSEN" , många blickar fick man på sig, men men. busschaffuörn åkte in vid vägen och släppte av oss. kolsvart var det ute, och jag som är så jävla mörkrädd :o sen säger johan "du vet väll att det är halloween", lite mer panik jag fick :o ajaa, till slut kom vi fram till aspö handel där sofia stod och väntade. vi gick hem till dom och pratade en stund. sen kollade vi på film. p.s i love you, sjukt bra & sorglig! men inga tårarar blev det, och jag som gråter till alla filmer :s konstigt, sen när filmen var slut gick vi till fredrik och rökte vattenpipa, grymt kallt var det ute, så efter en stund gick vi in och kollade på film. först kollade vi på stormvarning, den sög! så vi bytte till borat, vidrig film :o men ändå fett skön! xD klockan 3 gick vi hem till sofia igen och sov, (:


vaknade vid halv 2 imorse, och pappa kom och hämtade mig runt halv 3 (: ska kolla på desperata hemmafruar snart eftersom jag missade det i tisdags (: wa wa, that's nice ;D haha. mycket kul och underbart att vara med sofia igen, hon är så bäst! <3



jass

Inga kommentarer: