tisdag 25 november 2008

vinter = snö = självmord


dagen började med kemi prov, kunde inte så mycket men godkänt tror jag att jag kommer få! host host, ja så lät det hela den lektionen, inte riktigt frisk än, vilket som suger! :o bild vart det sen, och min gips gubbe är fan snyggast xD haha, eller inte. idrott vart det sen, jag fuskade absoluuuuut inte (A) inte lika mycket som martin iaf! killar är dom som fuskar mest! i vår klass är det martin & nils, och richard! usch på er! ;D lunch vart det sen, jag och matilda hade smör krig. mohahhaha i love! språk sen, porrfilm! :o ojdå. sen på matten kom frans och nils och stoppade snö i min tröja, jag vart ¨så jävla lack att jag jagade ut frans och mulade den jävlen. imorn blir det väl nisse! ;) HATAR SNÖ, finns det någe värre? :o nej tror inte det.

efter skolan gick cristin & anna hem till mig, vi bakade och resultatet blev inte riktigt som vi hade tänkt oss ;D dans sen, tårarna kom men jag torka bort dom. inget ska hindra mig från att dansa! efter dansen hem, duschade och sen fika hos sysslingarna. trevligt (:

jass

Inga kommentarer: