torsdag 6 november 2008

och så gör man samma misstag igen


klara & jennie visade lite dancemoves på bussen imorse, fn va kul det såg ut! xD kom till skolan och hade matte, chill. sen vart det spanska = spanska prov. ojojoj, insåg att jag verkligen inte är duktig på spanska. haha, ojdå. äh, vem bryr sig spanska kan man räkna bort. sen fick jag panik, kunde ju inte hitta nyckeljävlarna :o började fundera på om jag hade låst in dom i skåpet IGEN. svaret fick jag på so;n, gick och knipsade upp låset och gissa vad som låg där inne, jo nycklarna. skäms ju över mig själv x( anton hade ett extra lås så fick ett av han :) snällt snällt! ;) på lunchen var det pannkaker, kunde bara äta 3 st, mår ju illa efter förra gången, usch! lunchrasten tillägnade jag på en bänk och sov, mycket skönt! idrotten var fun fun, körde vollyboll och jag ägde! :D sen vart det profil, oh donna, oh oh donna , oh oh oh looking for my donna. så har jag sjungt typ hela eftermiddagen, tjatigt? skoja inte!


farfar kom och hämtade mig efter skolan och skjutsade mig till dansen, hade dans en timme sen gick jag ner till stan och hem till farmor&farfar för farmor fyller nämligen år idag! grattis till henne. det var ingen från min familj där, men mina gulliga kusiner var! lekte lite med dom, sen åkte jag hem. åt, duschade, pluggade, datan, pluggade, nu datan igen. jag har inte lärt mig någonting och provet är imorn. hahahaha. i suck!


jass

Inga kommentarer: