onsdag 19 november 2008

boys are just looking for the next one to fool :/

igår vaknade jag vid sju på morgonen mådde så jävla dåligt, klädde på mig och var redo för skolan men så vart allt svart. gick tillbaka till sängen igen och sov ända fram tills klockan blev 17.00 på kvällen , vilket betyder att jag ungefär sov 20 timmar i rad, skönt med knasigt! hur jag mådde? jag hade huvudvärk, halsont, förkyld, feber, illamående och typ svimma så fort jag ställde mig upp. usch! aldrig mått så dåligt. idag är det i alla fall lite bättre, fortfarande förkyld, halsont & huvudvärk. men illamåendet och det är borta! skönt. nu är min kära kusin här och kollar på film med mig, han är också sjuk, julens hjältar är filmen och snart är det jul. :( bläh.

kärlek folk, varför ska det finnas egentligen? visst när man är lyckligt kär i någon så är det underbart, men när man är olyckligt kär då? eller när man är som mig, inte säker på om man gillar någon utan bara tror..vad ska man göra då? vänta och kolla om den personen gillar den också eller berätta att man gillar den eller bara skita i allt? va fan ska man göra? :( det är ju sant, boys are just looking for the next one to fool, dom är svåra att lita på dom där killarna, vi får se hur det blir.


jass

Inga kommentarer: