fredag 21 november 2008

teodor is back, and he is black!

en tråkig bussresa, sen en glad start på dagen! Teodor var tillbaka :D neger, men han var tillbaka! leende på mina läppar, stort ett :D åh, vad jag saknat min basicbög! ;) tråkig musiklektion, fick reda på att vi hade engelska prov :o PANIK. satt lite på svenskan och pluggade. sen slöjd, nästan klar med kjolen min! vacker kommer den att bli ;) hihi. kort lunchrast som gick åt att kolla lite på keijo gympa och sova. sen äckel fucking teknik, fattar ju ingenting sen säger hon att vi har prov om 2 veckor. JAHAAA kul att veta. inte fan bryr jag mig! usch! bläh på teknik. rast 30 minuter, hela klassen uppe vid mediateket och skrattade, hade verkligen inte lust med dom. gick ner, satte mig i min ensamhet och lyssnade musik, sen kom chrille och förstörde allt. matteprovet fick man tillbaka, inget bra resultat med godkänt iaf. sen äckel so, började bråka med tor igen ovanligt? inte direkt. den människan går mig på nerverna, jag vet varför men jag kan inte berätta för han. engelska prov vart det sen, gick faktiskt förvånad bra, (y)

hem till jacob efter skolan med lucas da man, och kort blev tagna och porriga var dom ;) haha. sen hem, spelade lite yatzy, JAG ÄGER. sen nu sitter man här, är lite social mot anton på msn, ska typ kolla film hela natten har jag bestämt. kanon!

jass

Inga kommentarer: