söndag 16 november 2008

helgen är slut,

skolan i fredags var väl helt okej, fick G på historia provet bättre än IG i alla fall. Sen hade vi matte prov och det kunde inte gått sämre, usch! i alla fall, nu ska jag inte skriva om skolan för den gör mig deppig. fredags eftermiddag gick ut på att jag & jennie tog en lite tripp hem till mig, sedan gick vi till kebaben med jacob & adam, efter det tog vi bussen ut till karinslunds fritids gård. chillade lite där med människor, kollade på film och sen vart det match, adam spelade. han hade fan den bästa hejarklacken någonsin :D haha. dom vann i alla fall matchen, grattis. så vi gick in till gårn igen och fy fan vad mertsi är skön! tror fan inte det finns någon som slår han :D när vi hade tröttnat på gårn gick jag, jennie, pg & jacob hem till mig, kollade tv sen gick alla hem. mysig fredag! träffade pappas nya tjej också, sjukt snäll brud!

på lördagen vaknade jag vid två, gick ner på stan och handlade med min lillebror, åt middag hos farmor & farfar, sen skjutsade pappa ut mig till cristin. hemma hos cristin var sofia, anna & jennie också! sen kom kalle & kalle. kvällen var läskig, trevlig och jobbig. japp så var den! lite rolig också (:

och nu är det söndag och det betyder att helgen är slut, skola imorn usch. kommer typ dö. har ju egentligen sovmorgon, men eftersom jag är hos mamma så blir det ingen! attans rabarber.



jass

Inga kommentarer: