lördag 8 november 2008

KLARA 15 ÅR!




idag var det ingen vanlig dag för det var klaras födelsedag! eller ja, klockan är över tolv så det var igår, men endå! :D


skolan idag började med musik, har nu insett att jag inte kommer att ha kvar mitt mvg eftersom jag inte går i musikklass längre, that sucks. hade svenska och slöjd, inget speciellt. på lunchrasten satt jag, cristin & tor inne på keijo gympan, det var fotboll och jag fick bollen i ansiktet/huvudet ont som fan! tråk no och sen hade vi någe gymnasiesak i studiesalen, inte kul någonstans. nils vann i alla fall en glasscheck, GRATTIS. sen var det so prov :o jag tyckte att jag kunde ganska mycket, men sen när provet kom var det helt nollställt. jag kunde ingenting, om jag får g så är det fan ett mirakel! usch, engelska sista lektionen, skönt.

efter skolan gick jag, klara, jarvas, cristin, jennie, anna & ellen och fikade på prinsen. efter det drog jag och jarvas till henne och hon fixade sig för hon skulle på fest hos liisa , och sen bakade vi tårta. haha, snyggaste ever. banan med kondom mitt i xD haha! när vi var klara hos jarvas, lite efter sex gick vi till mälaren och träffade klara m.m. då sa liisa att jag kunde få komma senare till festen, mycket kul tyckte jag om det! (: medans dom käkade gick jag till paulinskaaulan där frans och nisse uppträdde, grymt bra var dom! :D vid åtta gick jag till liisa, och där var det fest. mycket roliga människor där, sen kom det ännu mer! (: vid halv elva tog dom bussen till dammen och jag till tågstation, satt där med melina, pauliina och några killar , trevlans! sen kom jacob & jennie, sen kom våran buss. och nu allesammans, ska jag sova! PUSS




jass

Inga kommentarer: