onsdag 5 november 2008

trytobegangster

hände sjukt mycket igår i skolan, orkar inte skriva ni är ändå inte intresserade. men jag kan berätta att jag & klara hade likadan tröja, vi kollade på opera wannabes som försökte dansa, jag & matilda mobbade lucas på spanskan , kom på ett nytt ord (se rubrik) och mycker mer!

idag kom jag till skolan, hade sovmorgon så jag gick upp till mediateket och skulle läsa, men somnade istl. ojdå. sen vart det no-föreläsning, film. sen svenska föreläsning, skriva av planeringen och snacka med matilda. sen lunch, gott faktiskt. sen lunchrast, jag och matilda halvsov på bänkarna. sen matteföreläsning, jag gjorde läxan duktig som jag var. sen engelska föreläsning, skulle göra något jävla papper och anton var väldigt seg av sig, xD sen so-föreläsning vi kollade på obamas winner tal (; sen svenska, läsning. och efter svenskan höll jag på att lacka ur, skojar inte. krille, takala (jennie's babe), jacob, karam, tommy & anton, snodde mina nycklar, mobilsak, och bok. fick typ springa efter dom en timme, och jag har sån jävla dålig kondition x(, sen hjälpte lucas mig! he's a gentleman! sen vart det kemi, jobbade med fråger. sen var dagen slut. LÅÅÅÅNG DAG. åkte hem till pappa, sov, sen vart det utvecklingssamtal, gick no good, sen hem , snart sov! just det plugg, hmm. :/ äh skit samma.

jass

Inga kommentarer: