måndag 10 november 2008

i miss my gaylord! <3


trodde aldrig jag skulle säga detta; men jag saknar han!

dagen började med promenad till skolan med jarvas! seg hemkunskap, sen lite poff-poff kemi. jag & tor har bråkat om samma sak i flera dar, orkar verkligen inte mer! :/ sen bög lunch, tor kastade ris på mig så jag bytte bord. fett tjurig. sen vart det keijo gympa , i loove! satt på bänken med älsklings paret, karam, pontus & cristin! roligast var när karam fick bollen rakt i aniktet, haha sucker! xD sen vart det spanska, ohh lite roligare! låste ut läraren, ställde stol iför dörren så hon inte kom in! lite utskällning, men men ;) fick tillbaka spanska "provet" också (: fick 46 av 80, good work :D NOT. sen vart det block1 och kulturråd, tor fick sådan damp på mig att han gick ut från klassrummet, palla? sen profil, kul kul! cristin åkte med hem en stund efter skolan, sen gick jag till jacob, nu är jag hemma och snackar med bussbästis i telefonen!

måste berätta att jag är sms drottning, jag och anton har smsat i 10 timmar :o skojar inte! haha, fattar inte hur vi kan hitta något att snacka om hela tiden, xD men men (:

Inga kommentarer: