onsdag 3 december 2008

oh yes!

jaa, dagen började med skola med andra ord TRÅK. typ slöjd första lektionen, gjorde absolut ingenting. sen vart det no- och svenskaföreläsning i ett. kollade på tomten är far till alla barnen fett jävla bäst film! :D sen vart det lunch och sen 3 föreläsningar till. på svenskan kollade vi klart på filmen, kul kul! och sen vart det biologi, okul okul.

efter skolan gick jag och killarna in till stan, jag mötte cristin & jennie och så gick vi och köpte godis, chips och loka. gick hem till mig, pluggade 10 minuter, sen började vi göra videos. fett bäst! :D sen vid sju gick vi och mötte killarna, och sen vidare till multeum för tripsis skulle spela! dom var så otroligt bra, det var sjukt! dom blir verkligen bättre och bättre! fick pengar av anton så jag kunde köpa deras skiva, lyssnar på den nu fett bra! efter konserten gick jag, jennie & jacob hem till mig igen. på vägen såg vi världens läskigaste snubbe. vi fick panik, började skrika och sprang därifrån. xD sen när vi skulle till bussen var vi så jävla rädda, så vi blev rädda för ett par hundar xD hahahha, pinsamt!

sitter iaf hemma nu och tänker på hur mycket plugg jag har skjutit upp, ojoj, dags att börja plugga? JA

Inga kommentarer: