onsdag 24 december 2008

ingen julkänsla


jul utan jul. tårarna satt i ögonen hela tiden, jag gjorde verkligen mitt bästa för att dom inte skulle åka ner på kinderna. jag är stark! klumpen i halsen växte mer för varje minut som gick. saknaden till pappa blev större och större. tanken på att fira jul utan pappa får en gråtfärdig. och att fira jul med en främling är då inte det roligaste. sämsta julafton någonsin? jo jag tror så. när det var julklapps dags så stod det bara Önskar Mamma. Inte Mamma och Pappa. utan bara Mamma. :/


det som jag önskade mig mest i år var ju anton, och han fick jag :D sen fick jag också Britney Spears nya skiva, glad blev jag :D sen en rosa playboy kudde, mohaha! ;) vänner säsonger, vackra ringar av systern min och presentkort av lillebror! och massvis med pengar. imorn blir det julfirande hemma hos farmor och farfar. ännu mer julklappar = jasmine likes!

Inga kommentarer: