lördag 20 december 2008

jullov, ÄNTLIGEN


fick betygen igår, och dom kunde vart bättre :/ 3 mvg, 4 vg, resten g. men men, det fixar jag nog nästa år (: . efter skolan drog jag och cristin in till stan, fixade klipp och färgnings tid så mina damer och herrar den 3:e januari blir jasmine olsson BRUNETT. yes! nervöst som fan, men det blir antaligen snyggt eller fult, kan inte bli något annat :) anton & tor kom till mig och cicks ett tag, och efter några timmar kom också anna & jennie. bakade lussebullar, dom var inte så goda. :( men kul hade vi! sen stack killarna, och vi tjejer började fixa oss. drog till ugglans och käkade, mötte ellen och sen mötte vi klara & edina vid solcenter och sen gick upp mot dammen. jag & ellen gick en snabbis och träffade pierre, längesen! sedan gick vi till dennis, där alla brudar var. kul hade vi där och sen vidare hem till kim, där vi också hade kul :D stolt över mig själv var jag, för jag drack inget (y), men det gjorde däremot jennie ;) haha, gullunge. gick hem till mig och sov vid ett, vilket var skööönt! (:

denna dag har jag städat i 3 timmar :o orka? :o sova ikväll och imorn blir det förhoppningsvis anton :D <3

Inga kommentarer: