torsdag 11 december 2008

niornas dans!


först i skolan idag hade vi so-prov, helt okej gick det tror jag!



sen niornas dans, kom dit vid sju. började dansa direkt ungefär. först kom en kille fram och bjöd upp mig, fett läskig blick hade han! ;D haha. sen kom en till kille, snygg faktiskt, bjöd upp mig och dansade lite med han. nice! sen vart det dans tävling, jag och teodor var med. vi gick vidare till finlalen, men vi vann inte! fett tjurig jag blev :o men vi hade kul så inga sura miner! :D sen gjorde vi någe led och fy fan va många det var som hängde på :D fett kuL! :D att få upp karam på dansgolvet var inget man lyckades med! faan! roligast var det i slutet, jag och nisse gick upp på scenen, vi är för grymma! :D men sen kom massa andra och då blev vi ner puttade där ifrån :( xD livsfarligt fan! sen var den grymma kvällen slut :( hem med anna, jennie & cicks och kolla film. nu sover dom, men jag är inte trött! :o


PUSS

Inga kommentarer: