lördag 6 december 2008

party@myplace

bakis, finns det någe värre? NEJ. igår efter skolan åkte jag och cristin in till stan, köpte julklappar och en klänning till mig. Träffade bodén och sedan gick vi hem till mig, åt lite, sen ut på stan och träffa hugo. och sen hem till mig igen (; vi hade inget att göra, så vi planerade att vi skulle dricka här hemma hos mig för pappa skulle till södertälje. Jacqueline och hennes kompisar var också med. Jag var typ fullast, som vanligt xD usch! måste skärpa mig! gick och la mig typ vid ett, mådde inge bra. vaknade idag vid åtta, städade lite, åt frukost, och sen sov lite mer (: nu sitter jag här ensam i lägenheten, alla har dissat mig. väntar på att diskmaskinen ska diska klart :o fett seg! Ska snart åka bussen hem till stallarholmen, ska nämligen på julbord! wiiiie? inte direkt, ska sitta där med släkten så bakis som jag är (y) not so great. efter det ska jag hem till cristin (: där ska också jennie, lucas, teodor och pontus vara :D tror jag ;D men men, PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Niornas dans kommer rent utsagt att sparka pung! Hiphop-moves ftw! ;)