tisdag 6 januari 2009

tripsis + veronica maggio = perfekt












åhh, längesen man skrev i bloggen. hade tänkt att berätta lite vad man gjort dom senaste dagarna (:

fredag: mamma väckte mig vid 9, frågade om jag skulle med på en shoppning runda, såklart så säger man ju inte nej till det! :D kom tillbaka till stan på eftermiddagen, då gick jag till prinsen och käkade med adam, anton, pontus & tommy. när vi hade käkat klart gick vi och hyrde film, barnhemmet, läskig & bra. sen kom ellen en stund och frågade om jag skulle med på fest, jag sa såklart ja. så jag lämnade killarna hemma, en stund så gick jag på fest hos nisse! kul värre, med trevligt folk :) började gå hemmåt och sen när jag var hemma så kom melina & natha på besök (: vi kollade filmer och sen vart det sovdags :)
l
ördag: klockan två gick jag och mötte madeleine vid prinsen, vi käkade lunch i 2 timmar. mycket trevlig, saknar henne! hann vara hemma i två minuter, sen gick jag ut och träffade lucas, pontus & anton. vi gick till tågstation, skulle till e-tuna med adam, natha, melina & tommy. när vi kom till e-tuna käkade vi, sen kollade vi på bio, Austrailia blev filmen. Mycket bra! filmen slutade så sent så vi missade sista bussen & tåget hem, så det vart en dyr taxi resa! x) vi kom hem och typ sov direkt ;D


söndag: jag blev brunett, japp jasmine blev brunett! folk tycker jag är fin i det, men jag är fortfarande ovan. saknar mitt blonda hår fan! xD på kvällen vart det fest hos emma, gick dit med anna. festen varade inte ens i en timme förren alla blev utslängda. Alla stod på gatan och frös ihjäl så anna & jag drog hem till henne. tog en liten tripp till ellen och sen hem igen.

måndag: vaknade hemma hos anna, tog det lungt. sen vart det middag med jennie, patricia, sofia, cristin & anna. saknat! sen vart det bk, var ju typ inge folk där :o men tripsis var grymma det var veronica maggio också! :D vann ju då hennes skiva (signerad) ;) glad? typ JA. haha, tyckte då lite synd om henne. Bk lär ju sagt till henne, det kommer typ 580 pers, men det kom ju bara 70 och när hon uppträdde var det typ 20 pers där x) sen hem med adam & jennie och sova (:

idag: skulle ha bowlat med hugo, cristin & anton, men det var bokat så vi gick hem till mig och kollade film :) <3>

Inga kommentarer: