söndag 18 januari 2009

går det för snabbt?

fick reda på idag att pappa & hans nya flickvän ska flytta ihop. hur jag känner om det vet jag inte riktigt än. visst jag är jätteglad för deras skull, men dom har bara varit tsm i ungefär 3 månader. går det inte lite för snabbt? :/ jag orkar inte flytta sen igen om det inte håller. :/ ajaa, vi får väll se. time will tell.
gymnasiet är iaf klart!
1. Fryshuset - Dans
2. Thomas - Media Estetisk verksamhet - Dans
3. Thomas - Samhälle Estetisk verksamget - Dans
vi får väll se hur det blir!

helgen har varit underbart bra! i fredags var jag & anton hemma hos mig, kollade på film & myste. på lördag morgon drog vi ut med fyrhjulingen på isen och körde lite, askul! sen åkte jag hem till cristin, där var också jennie & anna. kvällen/natten tillbringade vi med kalle och hans kompisar trevligt. lite strul mot slutet, men det fixar sig nog (:

jass

Inga kommentarer: