torsdag 2 september 2010

zumba is fun

Kom nyss hem från Zumban som var helt awsome! Jävligt jobbigt, men ändå kul. Efter Zumban körde vi lite Stretch Yoga jag och Stephanie, det var inte skönt, bara jobbigt. Gick med Stephanie till bussen och sprang sedan hem, duktig flicka. Idag i skolan fick vi skriva en novell på svenskan med handling "att vara skyldig", min är snart klar. Sen vart det 2 timmar engelska och sedan 1 timme dans. Hip hop, inte feminin hip hop utan vanlig. Det gick fort, det var svårt men kul! Jäklar vad det känns som om att jag tränar, det känns rikigt bra. Jag har räknat ihop om jag tar alla kurser jag hade tänk så tränar jag 8 timmar i veckan, funderar på att börja gå ut och springa någon dag i veckan också så det blir 10 timmar. Det låter ännu bättre! Nu ska jag iallafall ta en väl behövd dusch, fy så svettig man är. Adioooos

Inga kommentarer: