torsdag 23 september 2010

för mycket pannkaka?

Godkväll! Jag ligger just nu i sängen, minuter från att stänga av datorn och falla till sömns. Skoldagen har varit lika bra som alltid och pannkaka till lunch kan ju inte bli bättre! Dock tror jag att jag har fått i mig för mycket pannkaka idag. Åt både i skolan och hemma innan zumba träningen, usch. Aldrig mer pannkaka innan man ska träna. Magen var uppsvälld och det kändes som att jag skulle spy. Träningen gick annars bra, svettigt och roltigt! När jag kom hem vart det Idol, sen dusch, sen packa inför helgen. Jag tänkte att det är lika bra att packa för en hel helg, man vet ju aldrig om man åker hem mellan. Sen har jag packat ner singstar också som vi ska sjunga hos Josefine imorn, girls night! Sista saken att göra innan jag faller till sömns är att välja kläder till the girls night. Så mycket kläder, men så lite att välja på känns det som. Dags för en shopping runda snart?
Och jag måste berätta mitt nya favoritord; Glädjeflicka.
Jag vet inte varför, men jag älskar det ordet! Haha, jag vet jag är sjuk..
Och sen! 2 saker att säga om någon säger att du är en hora:
"Du är en hora"
"Jag tjänar ju mer än dig iaf.."
"Du är en hora"
"Jag kan inte rå för att din pojkvän hellre betalar mig för att knulla än knullar dig gratis"
Hahaha, jag dör. Okej allt detta var ett bevis på att jag är övertrött....Godnatt!

Inga kommentarer: