torsdag 16 september 2010

kokosbollar & idol


Igår vart det kokosbollar och idol, mums! Borde kanske satsa en kariärr som bagerska? Idag har jag haft 1 timme idrott, 2 timmar dans och 1 timme matte, riktigt skön dag med andra ord. Dock har jag fått ett brännmärke på min tumme och fick en rejäl smäll på min högra fot, men så är det när man är dansare! Det skönaste med denna dag är att alla har gått runt i mjukiskläder, det är ju ändå bara vi 8 tjejer, så vem bryr sig? Riktigt skönt. Har inte haft några pengar på mobilen på hela dagen heller, fan va handikappad man känner sig då.. Men nu är det fixat. Var med min kära Josefine efter skolan, åkte sedan hem och kollade idol. Vart ingen Zumba för min del idag, jag orkade verkligen inte. Imorgon är det fredag och jag har inga planer, inga planer alls. Vi får se vad som händer. Nu ska jag kolla klart på idol, puss!

Inga kommentarer: