måndag 6 september 2010

lördag, söndag och måndag!


I lördags åkte jag som sagt till Josefine, vi gick hem till Viktor och bakade en mycket god kladdkaka. Senare kom Viktor, Micke, Cristin, Anna och Jennie, vi drack lite och spelade lite spel. Senare gick vi till Lina där Klara och Linnea var, festade där och hade det mycket mycket trevligt! Vaknade på söndagen hos Robban, bättre har man ju mått. Gick till prinsen och åt frukost med han och Erik, sen tillbaka hem till Robban och kollade 2 filmer. Åkte hem och sov, fy fan va trött man var! Imorse ville jag inte till skolan, jag ville fortsätta sova. Men åkte iväg, hade 2 timmar naturkunskap, 1 timme matte och 1 timme dans. Idag vart det Feminin hip hop, så grymt kul! Mötte upp Anna vid tågstation, skolkaren Anna med rätta ord! Åkte hem till farmor och farfar och åt, sedan vidare tillbaka till eskilstuna för Disco Dans. Jag kan knappt röra mig.. Det är kul men sååååå jobbigt. Mamma kom och hämtade mig så körde jag hem, åt, duscha och nu ligger jag här och verkligen kämpar för att kunna skriva ordentligt... så ont har jag i mina armar. Och måste såklart säga grattis till min syster som klarade teori provet till körkortet, mycket bra! Nej nu ska jag sova och se om jag kan röra mig imorn! Godnatt
ps bjuder på en random bild på josefine

Inga kommentarer: