söndag 12 september 2010

drottning på dansgolvet






















Det vart en grym kväll igår! Började med att jag och Josefine drack lite med Matte och Viktor, sedan kom Julia, Rebecca, Michaela och Nelly. Vi gick till ub runt 11, fy fan va folk det var där! Men riktigt kul. På dansgolvet var det hett och det värsta var att när man skulle gå ut och ta luft så var det lika varmt där ute. När man var på väg hem kändes det som att man precis hade dushat, så äckligt svettigt var det. Vaknade vid 10 idag, vid halv 12 åkte Viktor, Josefine och jag på en visning. Lägenheten var jättefin och den var perfekt inredd, då menar jag verkligen perfekt. Åh man ville köpa lägenheten precis som den var! Efter det åkte vi till prinsen, sedan tog jag bussen hem. Väl hemma dushade jag en snabbis och sedan kom Lucas hit, vi gick till vallen och kollade match. Vinst till stallarholmen, woho! Nu ska jag sätta igång och laga mat, ensam hemma. Blir nog pannkaka, det sitter aldrig fel. Adios amigos, hoppas ni haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: