söndag 19 september 2010

jasmine's helg

Hallo hallo! Inte bloggat på ett tag, men tror ingen riktigt bryr sig, haha. I fredags efter skolan kom mamma och hämta mig så körde jag hem, skulle parkera i härad.. Haha jag behöver verkligen öva på det kunde nog inte bli en sämre parkering.. På kvällen var jag ensam hemma, kollade på idol, sen film och sen gick jag och la mig. Igår vaknade jag vid 11, myste framför tvn en stund och sen började fixa mig. Skulle egentligen till Sofia på tjejmiddag, men massa saker strulade sig tyvärr. Kvällen slutade med att jag hjälpte Josefine med hennes flytt, gud vad kläder och skit. Tog 4,5 timme med allt, efter belönade vi oss med vin och smått och gott. Vart en mysig kväll! Idag har jag inte gjort så mycket, vart hos Josefine & Viktor och sen åkte hem, kollat på tv och ska börja med läxa. Sen blir det lite fix ikväll. Adios amigos, hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer: