måndag 20 september 2010

jävla tandläkare!

Idag har jag klagat hela dagen, då menar jag hela dagen. Hade tandläkar tid imorse och dom spände sönder min tandställning, aj aj aj! Gick till skolan och klagade som bara den. Körde hip hop på dansen idag. Det är så jävla skönt att ha dans i skolan, man gör det man älskar under skoltid. Skönt att röra lite på sig än att bara sitta stilla på lektioner hela tiden och lyssna, usch! Efter skolan åkte jag till farmor och farfar, farmor vann över mig på ett kortspel. Jag är en dålig förlorare så jag var inte glad. Åkte sedan tillbaka till eskilstuna för dans, efter kom mamma och hämta mig så jag kunde köra hem. Haha, jag var helt vilse i eskilstuna, kändes som vi körde runt hela stan! Men vi kom hem till slut. Nu regnar det ute och jag hoppas verkligen att det inte blir sånt väder imorn, jag vill ha sol. Och om 8 dagar blir det mallorca med min babe! Nej nu ska jag fan sova, godnatt!

Inga kommentarer: