måndag 13 september 2010

månag, men snart fredag!

Kom nyss hem, eller nej kom hem för en timme sen, men nyss duschat och ätit iallafall! Disco Dans idag igen, lite rolig grej. Jag har aldrig i hela mitt liv dansat disco, gör det mest för att prova på lite nya grejer. Och vart hamnar jag? Jo brons/silver gruppen. Haha, vet inte riktigt om man passar in men jag kör på och gör mitt bästa. Det är så kul! Mamma kom iallafall och hämtade mig efter så körde jag hem, körde runt lite i Eskilstuna, på motorvägen, sen lite i Strängnäs och sen hem. Snart körkort då! Skolan var.. ja skola fast med dans, grymt. Åkte efter skolan till min kära farmor och farfar och fick pannkaka till middag innan jag skulle tillbaka till Eskilstuna, körde lite kort spel med farmor och stackarn har ingen chans mot mig. Jag är för bra helt enkelt! Imorn blir det skola sen storstäda när jag kommer hem! Godnatt

Inga kommentarer: