söndag 26 september 2010

2 dagar kvar till mallis!

Goddag! Ni anar inte hur skönt det har varit och inte vaknat bakis någon dag, haha fy fan! I fredags spenderade jag min dag i skolan och kvällen hos Josefine och Viktor med trevliga människor. Vart lite vin och öl, sedan sov dags för klockan 8 på lördagen skulle jag upp. Klockan 9 åkte jag till huvudstaden med familj och shoppade loss, då menar jag verkligen shoppade loss. 2 par skor och massa jävla tröjor, LOVE IT. Jag hade så många påsar att jag fick kramp i amrarna, haha det är fan illa.. Kom hem vid 6, åt lite och åkte sedan in till stan och träffade Anna, Cristin, Klara och Linnea. Vi satt hos Klara och drack, sedan kom Hanna också, kul kväll! Vid 2 gick vi ner till ugglans, vi beställde taxi 20 i 3, den kom halv 4... Ni anar inte hur kallt det var! Fy fan, precis när taxin kom och skulle hämta Cristin kom Jasmin förbi i bilen så jag och Anna fick skjuts av honom hem. Riktigt skönt att gå och lägga sig i en varm säng efter en sådan kall kväll. Vi vaknade vid 11 imorse, inte gjort något på hela dagen typ. Kom hem för 1 timme sen och nu måste jag börja packa för på tisdag åker jag ju! Packa är nog det värsta jag vet.. Men dags att sätta igång! Slänger in bilderna på kläderna sen :) PUSS

Inga kommentarer: