torsdag 25 september 2008

vad är jag bra på?


försov mig imorse, igen. inte bra, men va fan jag hann ju med bussen! på hela bussresan var jag på dåligt humör, och det blev ju inte bättre för att man fick byta buss typ 10 gånger heller. jävla krångel det ska vara. sen när man kom till skolan var det matte, när man kommer in i klassrummet står rektorn där med vår mattelärare och båda ser skittjuriga ut. jag fattade ingenting, men sen fick jag höra att alla i klassen hade igår på biologilektionen sätt på melodin till låten "du gammla du fria" och höll handet på hjärtat och då blev alla utslängda. va var det som var så farligt med det egentligen? det är ju som att sätta på "bä bä vita lamm" och göra samma sak? eller? :S ajaa, sen när allvar snacket var över så vart det diagnos. wiiiie. det gick väl sådär. får väl se när hon har rättat. sen vart det spanska, kul som alltid. alla skrev av mig, belive it or not (; , men jag var den enda som inte fick beröm. hon hatar mig! det är sjukt, men jag hatar henne så det jämnar ut sig. sen vart det en kort engelska lektion, sen hade vi lunch. ingen god mat. sen på so lektionen höll jag på att somna. jag förstår inte hur man ska kunna lyssna och skriva anteckningar samtidigt? det går ju bara inte. åhhh, vad jag ogillar skolan.


men i slutet av dan hade vi profil, jag var på bra humör då som tur va! my och jag lekte lite djur med varann, så jävla skön brud! :D nils var sjukt duktig på att sjunga!, malva också. va fan, alla är bra på något. men vad är jag bra på? på det satt jag och tänkte typ hela lektionen x) kul liv. sen vart det dans, eftersom jag inte hade ätit på hela dagen ville jag inte dansa så jag fick utskällning för det. men hur kul är det att dansa när man håller på att svälter ihjäl? inte så kul. ska väl sova snart, friluftsdag imorn (Y) great fun....................................not.



jass

Inga kommentarer: