onsdag 24 september 2008

stop saying that you are sorry!


vaknade 10 min innan man skulle åka imorse, vart lite stressad. men jag lyckades. det vart ingen skola idag, vilket var skönt! utan istället åkte man till vasa vallen och var funktionär åt fyror. undrar vad jag missade i skolan. det var kallt till en början , men ju senare det blev ju varmare blev det. (Y) fick sluta kl. 1 så då blev det bussen hem direkt, träffade kenneth vid bussen, pratade lite med han och så. sen nu sitter man trött och tjurig vid datan. jag måååååste plugga idag, har såå mycket att göra. biologi, teknik, so, matte m.m. ooooorka? bläh för skolan, bläh för livet, bläh för mig. ska praoa på campus nästa vecka, kul värre? åh, pinsamt kommer det att bli. men vad ska man göra när man inte har några andra val?




jass

Inga kommentarer: